Türkiye Sanal Havacılık Forumu

Flight Assignments / Görev Uçuşları

Offline AKIN BİLDİK

  • Private Pilot
  • *

  • IVAO ID: 458559

    • Posts: 143
Emre Hocam Merhaba.Ben aranıza yeni katıldım.Şu an Trainee Pilot - P6 seviyesindeyim.30 gün içerisindeki görev uçuşlarını yapmaktayım.Bu yeni durum için bana da uçuşlar verildi.ilk olarak LTBA-LTAU sıkıntı yok.Ama 2. LTBA-EPWA uçuşu sıkıntılı neden.Çağrı kodundaki T ekinden dolayı yurt dışı uçmuyorum(İvao ve forum kurallarına uyarak keyif almak istiyorum).Yurt dışı uçacak olsam bile yeterince ingilizcem olmadığı için sıkıntılar olur diye düşünüyorum. Online ATC de sıkıntı yaşarım.Bu durumda ne yapmak uygun olur.

Kolay Gelsin.


Offline MUHSIN UCARKUS

  • Second Officer
  • *

  • IVAO ID: 405487

    • Posts: 290
Selamlar  uzun zamandır aranızda bulunamıyordum bu yüzden thyva dan kovmuşlar beni :D  Gün geçtikçe daha da güzelleşiyor sanal gökyüzümüz. Emeği geçen herkese teşekkür ederim. Mümkün olunca uçmaya başlayacağım yine sizlere keyifli, fatalsız uçuşlar .

Sevgi ve saygılarımla  THY550


Offline BERK BINGOL

  • Administrator
  • *

  • IVAO ID: 118588

    • Posts: 1442
    • THYVA
Emre Hocam Merhaba.Ben aranıza yeni katıldım.Şu an Trainee Pilot - P6 seviyesindeyim.30 gün içerisindeki görev uçuşlarını yapmaktayım.Bu yeni durum için bana da uçuşlar verildi.ilk olarak LTBA-LTAU sıkıntı yok.Ama 2. LTBA-EPWA uçuşu sıkıntılı neden.Çağrı kodundaki T ekinden dolayı yurt dışı uçmuyorum(İvao ve forum kurallarına uyarak keyif almak istiyorum).Yurt dışı uçacak olsam bile yeterince ingilizcem olmadığı için sıkıntılar olur diye düşünüyorum. Online ATC de sıkıntı yaşarım.Bu durumda ne yapmak uygun olur.

Kolay Gelsin.

OM PART-A'da (Documents kısmından indirebilirsiniz) gayet açık yazıyor. 10 uçuş en az 45 dakika olmalı, yurtiçi veya yurtdışı olabilir. Yani Varşova'ya uçabilirsiniz. Ayrıca "T" eki kullanmanıza gerek yok. Çağrı kodu ne verilmişse onu kullanmanız yeterli.
Berk Bingol
Assistant Director - Turkey
Member of Board of Directors - Turkish Virtual Airlines
http://tr.ivao.aero | https://thyva.com


Offline KADER YILMAZYILDIRIM

  • Pilot
  • *

  • IVAO ID: 403601

    • Posts: 32
Hocalarım bir sorum olacak. 2014 Kasım ayında tarafıma atanan uçuşlar aşağıdaki gibidir. Bende bu uçuşlardan LTBA-LTCI olanını tamamladım. Ekran görüntüsünden de anlaşılacağı gibi herhangi bir sorun oluşmamış ve "tamamlanan uçuşlar" kategorisinde yerini almış. (Geçen ay aranıza katıldığımdan ancak bu ay ilk görev uçuşlarına sahibim)

Benim sorum şu olacaktı hocam, LTBA-LTCI uçuşu için TK2750 sefer sayılı uçuş atanmış. TK2750 seferinde herhangi bir rezerve yoktu. Booking'imi yaptım ve uçuşumu tamamladım.

Ancak dönüş seferi olan (görev uçuşu olarak atanan) TK2747 seferi başka bir pilotumuz tarafından rezerve gözükmektedir.

Bu görev uçuşunu tamamlamak için sadece TK2747 seferini mi yapmam gerek? Yoksa görev uçuşları dışında bulunan diğer LTCI-LTBA seferlerini yaptığım takdirde de tamamlanmış sayılır mı? Örn:TK2707, TK2751 gibi.

İyi çalışmalar..

« Last Edit: November 01, 2014, 19:11:52 by KADER YILMAZYILDIRIM »


Offline OZGUR KIRAZ

  • Captain
  • *

  • IVAO ID: 359297

    • Posts: 2184
Yanlış bilgi vermek istemem ama geçen ay görev uçuşlarında bu sefer numaralarına hiç bakmadım. Sanırım sorun olmaz.

Bu ay toplamda 5 görev uçuşu var ama hepsi A320 ile. Karışık olsa idi iyi olacaktı. Aynı tip uçakla mecburen 10 uçuş hoş olmamış. Neyse...
Özgür KİRAZ
THYVA Dispatch Assistant



Offline GUNER ERCAN

  • Captain
  • *

  • IVAO ID: 205862

    • Posts: 2947
Ayni ucak tipi konusunda Özgür`e katiliyorum. Mümkünse ucak secimine farkli bir cözüm getirilse iyi olur.

Güner Ercan


Turkey Division Director
IVAO Executive Assistant
IVAO Membership Advisor
IVAO Supervisor
International Virtual Aviation Organisation


Offline KADER YILMAZYILDIRIM

  • Pilot
  • *

  • IVAO ID: 403601

    • Posts: 32
Yanlış bilgi vermek istemem ama geçen ay görev uçuşlarında bu sefer numaralarına hiç bakmadım. Sanırım sorun olmaz.

Bu ay toplamda 5 görev uçuşu var ama hepsi A320 ile. Karışık olsa idi iyi olacaktı. Aynı tip uçakla mecburen 10 uçuş hoş olmamış. Neyse...

Teşekkürler hocam.


Offline KEMAL EMRE ÖZTİRYAKİ

  • Captain
  • *

  • IVAO ID: 399189

    • Posts: 1476
    • KEO
Kuyruk oluşmaması için bu konuda esnek davrandık hocam. Atanırken bir tarife veriliyor size ama illa bunu uçmak zorunda değilsiniz. Tüm LTBA LTCI ları uçabilirsiniz. Kalkış ve varış meydanları tutsun yeter.

Diğer konuya gelince, sistemde değişiklik yapmadık, bu ay da en çok uçuş yapılan uçağı verdik. Typerating olayı bu konuda bize engel olmakta. Bir çözüm arıyoruz.
Kemal Emre Oztiryaki
IVAO Supervisor
Development Operations Support
Webmaster - Turkey


Offline KADER YILMAZYILDIRIM

  • Pilot
  • *

  • IVAO ID: 403601

    • Posts: 32
Kuyruk oluşmaması için bu konuda esnek davrandık hocam. Atanırken bir tarife veriliyor size ama illa bunu uçmak zorunda değilsiniz. Tüm LTBA LTCI ları uçabilirsiniz. Kalkış ve varış meydanları tutsun yeter.

Diğer konuya gelince, sistemde değişiklik yapmadık, bu ay da en çok uçuş yapılan uçağı verdik. Typerating olayı bu konuda bize engel olmakta. Bir çözüm arıyoruz.

Anladım hocam, teşekkür ederim.


Offline HAYRI LEVI

  • Captain
  • *

  • IVAO ID: 177513

    • Posts: 1735
Merhaba,

2005 Yılının Ocak ayından beri FS9 ile on-line uçuş yapmaktayım.
Günlük ortlama uçuş sürem 10 saattir. Toplam uçuş saatim bugün itibariyle 29310 saat cıvarıdır. Uçuşlarımın büyük kısmını mesai saatleri içerisinde ve ofisten yapmaktayım. İş dikkatimin dağılmaması nedeniyle de genellikle sabah mesai başlarken uçuşu başlatmakta ve mesai sonrası inişi planlayacak şekilde uçmaktayım. Hiçbir uçuş takip sistemini de kullanmamaktayım. Tüm uçaklarım freeware'dir. Dolayısıyle "recorder" sistemi mevcut değildir.

Yine 2005 ten beri THYVA üyesiyim. Gerek IVAO, gerekse de IVAO-TR tarafından muhtelif tur ve "event" lere katılmış olmam adına tarafıma verilmiş muhtelif madalyalar mevcuttur. Genelde yukarda bahsettiğim sebeplerden dolayı long-haul uçuşlarını tercih etmekteyim.

Son zamanlarda mailime bazı uçuş dayatmaları gelmektedir, ancak 9 senede bu kadar çok sayıda uçuş yapmış biri olarak bu uçuşların dayatılması bana biraz ağır gelmektedir. Tamam kurallarınıza saygım var ancak bu saatten sonra "şu uçuşu yap, bu uçakla uç" bana biraz garip gelmektedir. Çok az uçanlarla sürekli uçanları ayırt edebilirsek, konulan bu şartları anlayışla karşılayabilirim.

Ha illa ki "verilen programa uyacaksın uçmazsan" !!!!  şunu yaparız bunu yaparız" diyecekseniz o zaman beni THYVA dan silmeyi şimdiden düşünebilir ve bir THYVA üyesine veda edebilirsiniz. 

Not: Hafta sonu yaptığım kısa uçuşları canımın dilediği Tek motorlu, Turboprop veya muhtelif Jet motorlu uçaklarla icra etmekteyim.
Ben bu işten böyle keyif almaktayım, bunun dışında uçuş yapmayacağımı burada yineler saygılarımı sunarım.
[FLASH WIDTH=551 HEIGHT=104]http://www.kthyva.net/banner/kyv027.swf[/FLASH]