Türkiye Sanal Havacılık Forumu

Genel Konular => PREPAR 3D => Topic started by: ALI BIDIK on January 06, 2018, 11:27:11

Title: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 06, 2018, 11:27:11
P3D 64bit kullanıyorum Thyva dan indirdiğm LTBA scenery yi kurdum fakat pist isimleri eski ve bazı taksi yollarının kaplaması bozuk gözüküyor.
Örneğin 105 numaralı kapıdan 17L pistine giden taxi yolu ve pist bağlantı yolu toprak gibi asfalt yada beton değil pist ismi 18L olarak gözüküyor keza 35R pisti taksi yolu ve ismide 36R olarak gözülüyor.
Bu konuda çözümü olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 08, 2018, 13:28:14
Kendim uğraşarak çözdüm THYVA daki scenery i kaldırdım taxi2gate LTBA scenery yi yükledim önceki sorun halloldu,
Fakat şimdide sadece LTBA scenery de lastikler sanki yarıya kadar asfalta batmış gibi gözüküyor bunu çözümünü bilen varsa lütfen yardımcı olsun.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 08, 2018, 13:42:25
Bunun çözümüde scenery cfg dosyasında önce LTBA-TERRAIN i adres gösterip sonrasında LTBA yı adreslemek. F:)
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: HALUK BARUTCU on January 08, 2018, 15:33:49
Kendim sordum kendim buldum  :))  Bravo Ali'cim
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 08, 2018, 20:57:42
Teşekkür ederim hocam.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: HAKAN BAYAT on January 09, 2018, 20:36:23
Prepar V4 64 bit sürüm nasıl bu arada hocam, izlenimleriniz nelerdir?
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 10, 2018, 12:04:48
Kurarken biraz zorlandım ama izlenimleim çok olumlu donma takılma gibi FSX de çokça karşılaştığımız sorunlar yok bunda performans süper eklentilerle mükemmel oldu tavsiye ederim.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALP YENI on January 10, 2018, 12:29:45
Kurarken biraz zorlandım ama izlenimleim çok olumlu donma takılma gibi FSX de çokça karşılaştığımız sorunlar yok bunda performans süper eklentilerle mükemmel oldu tavsiye ederim.

FSX ile kıyaslandığında Prepar3D'nin v3 ve üzeri tüm sürümleri (belki v1 ve v2'de iyidir fakat denemedim) çok daha iyidir. Version 4 elbette çok köklü değişiklikler ve iyileştirmeler içeriyor, geçmeyi kesinlikle düşünüyorum. Ancak kendimce IVAO ve MTL sorunu, resmen ve tam olarak çözülmeden geçmek pek mümkün görünmüyor.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: HASMET GUNGOR on January 11, 2018, 12:32:02
Bunun çözümüde scenery cfg dosyasında önce LTBA-TERRAIN i adres gösterip sonrasında LTBA yı adreslemek. F:)
Ali  aç biraz ve örnek ver örneğin cfg dosya görüntüsünü. Bende de aynı sorun oldu da
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 11, 2018, 17:45:04
[General]
Title=Prepar3D Scenery
Description=Prepar3D Scenery Areas Data
Clean_on_Exit=TRUE

[Area.001]
Title=Default Terrain
Local=Scenery\World
Layer=1
Active=TRUE
Required=TRUE

[Area.002]
Title=Default Scenery
Local=Scenery\BASE
Layer=2
Active=TRUE
Required=TRUE

[Area.003]
Title=0000 Base
Local=Scenery\0000
Layer=3
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.004]
Title=0001 Base
Local=Scenery\0001
Layer=4
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.005]
Title=0002 Base
Local=Scenery\0002
Layer=5
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.006]
Title=0003 Base
Local=Scenery\0003
Layer=6
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.007]
Title=0004 Base
Local=Scenery\0004
Layer=7
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.008]
Title=0005 Base
Local=Scenery\0005
Layer=8
Active=TRUE
Required=TRUE

[Area.009]
Title=0006 Base
Local=Scenery\0006
Layer=9
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.010]
Title=0007 Base
Local=Scenery\0007
Layer=10
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.011]
Title=0100 Base
Local=Scenery\0100
Layer=11
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.012]
Title=0101 Base
Local=Scenery\0101
Layer=12
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.013]
Title=0102 Base
Local=Scenery\0102
Layer=13
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.014]
Title=0103 Base
Local=Scenery\0103
Layer=14
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.015]
Title=0104 Base
Local=Scenery\0104
Layer=15
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.016]
Title=0105 Base
Local=Scenery\0105
Layer=16
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.017]
Title=0106 Base
Local=Scenery\0106
Layer=17
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.018]
Title=0107 Base
Local=Scenery\0107
Layer=18
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.019]
Title=0200 Base
Local=Scenery\0200
Layer=19
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.020]
Title=0201 Base
Local=Scenery\0201
Layer=20
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.021]
Title=0202 Base
Local=Scenery\0202
Layer=21
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.022]
Title=0203 Base
Local=Scenery\0203
Layer=22
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.023]
Title=0204 Base
Local=Scenery\0204
Layer=23
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.024]
Title=0205 Base
Local=Scenery\0205
Layer=24
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.025]
Title=0206 Base
Local=Scenery\0206
Layer=25
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.026]
Title=0207 Base
Local=Scenery\0207
Layer=26
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.027]
Title=0300 Base
Local=Scenery\0300
Layer=27
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.028]
Title=0301 Base
Local=Scenery\0301
Layer=28
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.029]
Title=0302 Base
Local=Scenery\0302
Layer=29
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.030]
Title=0303 Base
Local=Scenery\0303
Layer=30
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.031]
Title=0304 Base
Local=Scenery\0304
Layer=31
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.032]
Title=0305 Base
Local=Scenery\0305
Layer=32
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.033]
Title=0306 Base
Local=Scenery\0306
Layer=33
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.034]
Title=0307 Base
Local=Scenery\0307
Layer=34
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.035]
Title=0400 Base
Local=Scenery\0400
Layer=35
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.036]
Title=0401 Base
Local=Scenery\0401
Layer=36
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.037]
Title=0402 Base
Local=Scenery\0402
Layer=37
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.038]
Title=0403 Base
Local=Scenery\0403
Layer=38
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.039]
Title=0404 Base
Local=Scenery\0404
Layer=39
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.040]
Title=0405 Base
Local=Scenery\0405
Layer=40
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.041]
Title=0406 Base
Local=Scenery\0406
Layer=41
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.042]
Title=0407 Base
Local=Scenery\0407
Layer=42
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.043]
Title=0500 Base
Local=Scenery\0500
Layer=43
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.044]
Title=0501 Base
Local=Scenery\0501
Layer=44
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.045]
Title=0502 Base
Local=Scenery\0502
Layer=45
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.046]
Title=0503 Base
Local=Scenery\0503
Layer=46
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.047]
Title=0504 Base
Local=Scenery\0504
Layer=47
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.048]
Title=0505 Base
Local=Scenery\0505
Layer=48
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.049]
Title=0506 Base
Local=Scenery\0506
Layer=49
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.050]
Title=0507 Base
Local=Scenery\0507
Layer=50
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.051]
Title=0600 Base
Local=Scenery\0600
Layer=51
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.052]
Title=0601 Base
Local=Scenery\0601
Layer=52
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.053]
Title=0602 Base
Local=Scenery\0602
Layer=53
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.054]
Title=0603 Base
Local=Scenery\0603
Layer=54
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.055]
Title=0604 Base
Local=Scenery\0604
Layer=55
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.056]
Title=0605 Base
Local=Scenery\0605
Layer=56
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.057]
Title=0606 Base
Local=Scenery\0606
Layer=57
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.058]
Title=0607 Base
Local=Scenery\0607
Layer=58
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.059]
Title=0700 Base
Local=Scenery\0700
Layer=59
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.060]
Title=0701 Base
Local=Scenery\0701
Layer=60
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.061]
Title=0702 Base
Local=Scenery\0702
Layer=61
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.062]
Title=0703 Base
Local=Scenery\0703
Layer=62
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.063]
Title=0704 Base
Local=Scenery\0704
Layer=63
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.064]
Title=0705 Base
Local=Scenery\0705
Layer=64
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.065]
Title=0706 Base
Local=Scenery\0706
Layer=65
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.066]
Title=0707 Base
Local=Scenery\0707
Layer=66
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.067]
Title=0800 Base
Local=Scenery\0800
Layer=67
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.068]
Title=0801 Base
Local=Scenery\0801
Layer=68
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.069]
Title=0802 Base
Local=Scenery\0802
Layer=69
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.070]
Title=0803 Base
Local=Scenery\0803
Layer=70
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.071]
Title=0804 Base
Local=Scenery\0804
Layer=71
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.072]
Title=0805 Base
Local=Scenery\0805
Layer=72
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.073]
Title=0806 Base
Local=Scenery\0806
Layer=73
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.074]
Title=0807 Base
Local=Scenery\0807
Layer=74
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.075]
Title=0900 Base
Local=Scenery\0900
Layer=75
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.076]
Title=0901 Base
Local=Scenery\0901
Layer=76
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.077]
Title=0902 Base
Local=Scenery\0902
Layer=77
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.078]
Title=0903 Base
Local=Scenery\0903
Layer=78
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.079]
Title=0904 Base
Local=Scenery\0904
Layer=79
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.080]
Title=0905 Base
Local=Scenery\0905
Layer=80
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.081]
Title=0906 Base
Local=Scenery\0906
Layer=81
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.082]
Title=0907 Base
Local=Scenery\0907
Layer=82
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.083]
Title=1000 Base
Local=Scenery\1000
Layer=83
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.084]
Title=1001 Base
Local=Scenery\1001
Layer=84
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.085]
Title=1002 Base
Local=Scenery\1002
Layer=85
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.086]
Title=1003 Base
Local=Scenery\1003
Layer=86
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.087]
Title=1004 Base
Local=Scenery\1004
Layer=87
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.088]
Title=1005 Base
Local=Scenery\1005
Layer=88
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.089]
Title=1006 Base
Local=Scenery\1006
Layer=89
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.090]
Title=1007 Base
Local=Scenery\1007
Layer=90
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.091]
Title=1100 Base
Local=Scenery\1100
Layer=91
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.092]
Title=1101 Base
Local=Scenery\1101
Layer=92
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.093]
Title=1102 Base
Local=Scenery\1102
Layer=93
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.094]
Title=1103 Base
Local=Scenery\1103
Layer=94
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.095]
Title=1104 Base
Local=Scenery\1104
Layer=95
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.096]
Title=1105 Base
Local=Scenery\1105
Layer=96
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.097]
Title=1106 Base
Local=Scenery\1106
Layer=97
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.098]
Title=1107 Base
Local=Scenery\1107
Layer=98
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.099]
Title=Africa
Local=Scenery\AFRI
Layer=99
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.100]
Title=Asia
Local=Scenery\ASIA
Layer=100
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.101]
Title=Australia
Local=Scenery\AUST
Layer=101
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.102]
Title=Eastern Europe
Local=Scenery\EURE
Layer=102
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.103]
Title=Western Europe
Local=Scenery\EURW
Layer=103
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.104]
Title=Central North America
Local=Scenery\NAMC
Layer=104
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.105]
Title=Eastern North America
Local=Scenery\NAME
Layer=105
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.106]
Title=Western North America
Local=Scenery\NAMW
Layer=106
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.107]
Title=Oceania
Local=Scenery\OCEN
Layer=107
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.108]
Title=South America
Local=Scenery\SAME
Layer=108
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.109]
Title=Oshkosh
Local=Scenery\Cities\Oshkosh
Layer=109
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.110]
Title=St. Maarten
Local=Scenery\Cities\StMaarten
Layer=110
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.111]
Title=Rio de Janeiro
Local=Scenery\Cities\Rio
Layer=111
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.112]
Title=Las Vegas
Local=Scenery\Cities\LasVegas
Layer=112
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.113]
Title=Global, Generic & Vehicle Libraries
Local=Scenery\Global
Layer=113
Active=TRUE
Required=TRUE

[Area.114]
Title=Reno
Local=Scenery\Cities\Reno
Layer=114
Active=TRUE
Required=TRUE

[Area.115]
Title=Istanbul
Local=Scenery\Cities\Istanbul
Layer=115
Active=TRUE
Required=TRUE

[Area.116]
Title=Longleat
Local=Scenery\Cities\Longleat
Layer=116
Active=TRUE
Required=TRUE

[Area.117]
Title=Berlin
Local=Scenery\Cities\Berlin
Layer=117
Active=TRUE
Required=TRUE

[Area.118]
Title=Edwards_AFB
Local=Scenery\Cities\Edwards_AFB
Layer=118
Active=TRUE
Required=TRUE

[Area.119]
Title=Eglin
Local=Scenery\Cities\Eglin
Layer=119
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.120]
Title=KORL
Local=Scenery\Cities\KORL_OrlandoExecutive
Layer=120
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.121]
Title=Langley_AFB
Local=Scenery\Cities\KLFI_Langley_AFB
Layer=121
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.122]
Title=FortRucker
Local=Scenery\Cities\FortRucker
Layer=122
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.123]
Title=Iwakuni
Local=Scenery\Cities\Iwakuni
Layer=123
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.124]
Title=TwentyNine_Palms
Local=Scenery\Cities\TwentyNine_Palms
Layer=124
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.125]
Title=Washington_DC
Local=Scenery\Cities\Washington_DC
Layer=125
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.126]
Title=Bathymetry
Local=Scenery\Bathymetry
Layer=126
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.127]
Title=LTAC
Local=C:\Program Files\Lockheed Martin\Prepar3D v4\Addon Scenery\LTAC
Layer=127
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.128]
Title=LTAI
Local=C:\Program Files\Lockheed Martin\Prepar3D v4\Addon Scenery\LTAI
Layer=128
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.129]
Title=LTBJ
Local=C:\Program Files\Lockheed Martin\Prepar3D v4\Addon Scenery\LTBJ
Layer=129
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.130]
Title=LTCC
Local=C:\Program Files\Lockheed Martin\Prepar3D v4\Addon Scenery\LTCC
Layer=130
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.131]
Title=LTBA-TERRAIN
Local=C:\Program Files\Lockheed Martin\Prepar3D v4\Addon Scenery\LTBA-TERRAIN
Layer=131
Active=TRUE
Required=FALSE

[Area.132]
Title=LTBA
Local=C:\Program Files\Lockheed Martin\Prepar3D v4\Addon Scenery\LTBA
Layer=132
Active=TRUE
Required=FALSE


Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 11, 2018, 17:47:50
Haşmet abi scenery.cfg  en sondaki [Area.131] ve [Area.132] de olduğu gibi olmalıdır. Öncelikle LTBA-TERRAIN sonra LTBA olacak yoksa bahsettiğm hata meydana geliyor.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 11, 2018, 17:48:43
Sendeki sıralamayı bilmiyorum o yüzden bendekinden örnek verdim. Sonradan yüklediğin scenery ne kadar çoksa o kadar numara çoğalıyor bende Addon Scenery dosyasında toplam 6 adet dosya var LTBA-TERRAIN dahil.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: VURAL CAVUSOGLU on January 12, 2018, 00:36:33
Ali,

Kısaltarak Dede'ye göre yeniden gönderiver.Şimdi o hepsini Fransızca'ya çevirecek.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 12, 2018, 10:02:34
Sorunu hallettik fakat şimdi LTBA yaklaşmada uçak son 200 feet te yere çarpıyor hard landing hatası alıyorum. Bu gün denemek için 1000 feet altında ils i hiç kapatmadan denedim yine aynı şeyi yaptı piste yaklaşma esnasında uçak aniden yere değdi pistten önce bu 3. seferdir başıma geliyor. Boş yere gitti puanlarım. Ofline olarak tüm pistlere ils yaklaşması deneyeceğim bakalım ne olacak. Diğer meydanlarda sorun yok bir tek Taxi2gate LTBA da var bu durum, son değişiklikten önce böyle bir durum olmuyordu.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 12, 2018, 10:06:39

LTBA IST Ataturk International Airport Istanbul FSX Serdar Nuzhet 51.01 MB olan THYVA dan indirip yüklediğim scenery de böyle bir sorun yoktu fakat ondada taxi yolları ve kaplamalarda hata vardı.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: MEHMET DİNÇ on January 12, 2018, 10:24:19
Ali Bey Orbx Vector Kullanıyormusunuz ?
Kullanıyorsanız özel bir ayarı var Türkiye'deki Havaalanları için ondan bu sorun kaynaklanıyor olabilir.

Orbx kullanımıyorsanız başka bir sorun olabilir

Akşam eve geçince teamwiever dan bi bakayım

Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 12, 2018, 10:42:32
Hayır kullanmıyorum eklentiler konusunda pek bilgim yok bu ücretli bir eklentimi nerden temin edebilirim vede başka eklenti yada program olarak tavsiyeleriniz nelerdir hocam.
Akşam dükkanı kapatıp eve geçiyorum evdeki bilgisayarda FSX kurulu bağlansanızda pek işe yaramayacak.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 12, 2018, 10:43:20
Taxi2gate LTBA yı FSX de kullanıyorum hiç böyle bir hata oluşmadı.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 12, 2018, 10:50:14
Hi guys, please test this last update, we fix some other things:
FIxES:

Some red points on the city.
Crash zones when landing or take off on runways.
Add ATC Frequencies
AFCAD
Side walls of tunnels where appear yellow gate sign texture
Taxisigns Flickering
Separated GATES (parking line far from gate)
Gate sign wrong from A9 position
Gate c3 and c5 dont have A380 jetways
Position D5 and D7 dashed lines
E & G positions change the title - A & B to L & R
Missed "no entry" marks
Apron Y big tires markings
Dissapeared gate signs


http://www.taxi2gate.org/downloads/update-othh1.0.rar
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 12, 2018, 10:50:50
Sanırım bu fix ile düzeltilmiş deneyip bilgi vereceğim.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 12, 2018, 11:09:17
www.taxi2gate.org/downloads/LTBA-AF.BGL
Install it into Microsoft Flight Simulator X\Addon Scenery\T2G Ataturk Intl Airport\LTBA\
https://www.facebook.com/search/str/www.taxi2gate.org%2Fdownloads%2FLTBA-AF.BGL/keywords_search
önceki dosya LTBA için değil bunu deniyorum bakalım ne olacak.

Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: ALI BIDIK on January 12, 2018, 13:43:48
Üstte linkini verdiğim dosyayı P3D içindeki addon scenery klasöründeki LTBA klasörünün içindeki scenery klasörüne yapıştırın değiştirme uyarısına evet deyin hepsi bu.
3 Defa denedim hiç bir sıkıntı yok.
Title: Re: LTBA Scenery Hatası
Post by: EKREM CIN on January 21, 2018, 19:59:38
Üstte linkini verdiğim dosyayı P3D içindeki addon scenery klasöründeki LTBA klasörünün içindeki scenery klasörüne yapıştırın değiştirme uyarısına evet deyin hepsi bu.
3 Defa denedim hiç bir sıkıntı yok.

ışıkların havada durma sorunu çözüldü mü hocam tam olarak geceleri?  FSX için denedim sonuç alamadım