Fırat'a katlıyorum, çok gereksiz ilaveler. Hem "VAS problemini çözeceğiz" de, hemde işin içine insam modllemesi ve animasyon dinamiğini ekle. Önce bir şu beklenen iyileştirmeleri yapsınlar, yürüyen adam eksik kalsın. Daha demlenmesi lazım gibi bu P3Dnin, versiyon3'e kadar çoktan toparlanır demiştim ama anlaşılan kıl tüy işlerle uğraşmaya devam ediyorlar.
Bak şu özellikleri ekle canımı ye; p3Dye modellenen her uçakta mecburi bir ortak kontak pointi yaratıp, oynu içinde yer hizmetlerini yapabilir hale getir. Follow me car, pushback tug yada lift tug. Online uçuş için veri akışını hızlandıracak bir şey yap. Senaryo ortak dili için kendin p3D için bir kütüphane hazırla, scenery altyapısı belirle, bir SDK hazırla mutlak suretle düz AFCAD ile yapılmış senaryo içindeki AFCAD öğelerinin eşitlenmesini sağla (default fakar güncellenmiş afcad ile addon koordinat uyumunu sağlamak açısından). P3D üzerinde tüm addonlara haricen uygulanabilecek "arıza" jeneratörü yarat (rastlantısal, her uçak modelleyicisi, arıza olabilecek olasılıkları listeler, p3D bunları okuyarak o uçağa göre tamamen rastlantısal bir arıza yaratır). Kendi içinde AI trafik için bir komut sistemi oluştur. P3D içinde bir career mode yarat, Fspassanger gibi uçakların baım seviyelerini kontrol ettir, scenerylere yakıt noktası gibi bakım noktaları koydur!
Yürüyen adamın sırtı bunların içinden hangisinden daha önemli sizce? uçağın içinden elinde ACEyle Ayşe teyze'de çıkarsa beyaz gömleğin sırrınıda öğrenmiş oluruz.